מערכת לבדיקת סטטוס בקשה בעריית ירושלים

בפרויקט זה יצרנו אפיון ועיצוב חווית משתמש למערכת סטטוס בקשות, תוצרי הפרויקט משמשים את עיריית ירושלים ביצירת מערך שירותים דיגיטליים במגוון נושאים, בניהם: בקשה לתיק מידע תכנוני, בקשת היתרי בנייה, הגשת טפסים מקוונים לעירייה ועוד. הכלי הדיגיטלי פונה לקשת רחבה של קהלי יעד: תושבי העיר, קבלנים, בעלי עסק, וכל מי שמעוניין להגיש פנייה או הגיש פנייה בעבר ומאפשר למשתמשים לאתר פניות בעזרת פרמטרים שונים ולבדוק את הסטטוס של פנייתם.

פתרונות עיקריים לאתגרי הפרויקט

  • A_Group 23
    אינדיקטורים נעוצים להתמצאות נוחה
  • A_Group 23
    עיצוב בהתאמה מלאה למובייל
  • A_Group 23
    התאמה לקהל יעד רב מגזרי ומגוון
  • A_Group 23
    הנגשת תהליך רב שלבים, מורכב ומסועף
  • A_Group 23
    מסמך הנחיות וגיידים מפורטים לפיתוח

המחקר כמפתח למתודה חזותית

בזכות מחקר משתמשים מעמיק וראיונות עם אנשי העירייה, הגענו לתוצר עוצמתי ונוח התאמה ליצירת הכלים השונים. המחקר הביא אותנו לגיבוש מסקנות והחלטות חשובות לגבי אילו ערכים חשוב להעניק למשתמש, החלטנו על מתודה חזותית של ציר זמן כאשר על גביו בנינו ערכים וכלים שיעניקו למשתמש תחושת התמצאות, גמישות והדרכה בכל שלב.

פרוייקטים מורכבים נוספים