
מערכת לבדיקת סטטוס בקשה בעריית ירושלים
בפרויקט זה יצרנו אפיון ועיצוב חווית משתמש למערכת סטטוס בקשות, תוצרי הפרויקט משמשים את עיריית ירושלים ביצירת מערך שירותים דיגיטליים במגוון נושאים, בניהם: בקשה לתיק מידע תכנוני, בקשת היתרי בנייה, הגשת טפסים מקוונים לעירייה ועוד. הכלי הדיגיטלי פונה לקשת רחבה של קהלי יעד: תושבי העיר, קבלנים, בעלי עסק, וכל מי שמעוניין להגיש פנייה או הגיש פנייה בעבר ומאפשר למשתמשים לאתר פניות בעזרת פרמטרים שונים ולבדוק את הסטטוס של פנייתם.

פתרונות עיקריים לאתגרי הפרויקט
המחקר כמפתח למתודה חזותית
בזכות מחקר משתמשים מעמיק וראיונות עם אנשי העירייה, הגענו לתוצר עוצמתי ונוח התאמה ליצירת הכלים השונים. המחקר הביא אותנו לגיבוש מסקנות והחלטות חשובות לגבי אילו ערכים חשוב להעניק למשתמש, החלטנו על מתודה חזותית של ציר זמן כאשר על גביו בנינו ערכים וכלים שיעניקו למשתמש תחושת התמצאות, גמישות והדרכה בכל שלב.

