מיתוג | TLV מרש״ל

עיצוב מותג מרש״ל תל-אביב

קבוצת הצעירים מרש״ל ת״א מיועדת לאנשים לקויי ראייה ועיוורים מכל הארץ. הקבוצה מנהלת פעילויות מגוונות (חוגים, סדנאות, טיולים, מסיבות) ובכך מפגישה מרש״ל אנשים לקויי ראייה ועוורים ביניהם, מקטינהאת רמת הבדידות ומאפשרת להפתח לאחרים, לבלות ולהתפתח.

#עיצוב לוגו #קופי #מחקר קהל יעד #קונספט

סמל וצבע בלב המתבונן

צוות הסטודיו התגייס ליצור עבור קבוצת מרש״ל התוססת, מותג שייצג את פעלייה בכבוד ויתאים לרוחה. חלק חשוב בתהליך העבודה היה שלב המחקר מול קהלי היעד. על מותג מרש״ל לתקשר עם המתנדבים והתורמים בקבוצה, אך לא פחות חשוב מכך, עליו לתקשר עם הקהל העיקרי – אנשים לקויי ראייה ועוורים, לצורך כך בוצע מחקר קהל יעד; אילו סמלים מדברים יותר ללב הקהל ואלו שילובי צבעים נראים טוב יותר. בנוסף היה על צוות אורנסו להשאר בגבולות חוקי מותג עיריית ת״א מאחר ומרש״ל הוא גוף המשוייך לעירייה.